luni, 8 ianuarie 2018

LISTĂ TERAPEUTICĂ PENTRU 2018



      Pentru unii oameni listele cu lucruri de făcut pentru anul care abia a început, sunt fundamentale. Ele ne ajută oarecum să învățăm să fim mai organizați, iar în rezultat mai buni, mai operativi, mai de succes.

      Așa cum vacanța sărbătorilor de iarnă a ajuns la final, iar de mâine majoritatea dintre noi revenim la muncă, mi-am propus să întocmesc și eu o astfel de listă, pe care o văd în acest moment destul de captivantă.

1. Să îmi organizez agenda zilnică mai riguros decât am făcut-o până acum.

2. Să spun NU atunci când gândesc așa și să nu accept să fac favoruri pentru cei care nu merită. Indiferent că te roagă șeful, colegul, ruda...

3. Să nu iau decizii pripite.

4. Să zâmbesc mult și ori de câte ori se ivește ocazia. (Despre importanța zâmbetului, citiți aici: http://daniela-rusu.blogspot.md/2016/03/zambiti-mai-des.html).

5. Să las grijile și să încerc să trăiesc fără ele.

6. Să mă feresc de oamenii toxici.

7. Să-mi urmez visul indiferent de părerea celor din jur.

8. Să contez doar pe mine. Să nu aștept recunoștința, aprecierea sau ajutorul cuiva.

9. Să creez mai multe amintiri frumoase alături de familie, prieteni, oameni interesanți.

10. Să fiu eu însumi.

11. Să ies din zona mea de confort pentru a învăța lucruri noi, a întâlni oameni noi, a realiza activități noi.

12. Să înlocuiesc nemulțumirile cu binecuvântări.

13. Să-mi controlez dieta.

14. Să nu mă deranjeze ce spune lumea atâta timp cât știu, în sinea mea, că eu am dreptate.

15. Să renunț la sentimentul datoriei față de cineva. Nimeni nu îmi este dator cu nimic, la fel și eu altora.

16. Să schimb vorbitul cu copiii mei, pe dialog. Or, între astea două, există diferență.

17. Să contibui la cultivarea gândurilor pozitive, controlându-le pe cele negative.

18. Să mă debarasez de bagajele altcuiva. Asfel, voi câștiga timp pentru proiectele și activitățile mele și le voi face mai calitativ.

19. Să îmi curăț mintea de "probleme" și să mă bucur de viață.

20. Să îndrăznesc, să nu mă tem de eșec.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu