joi, 5 mai 2016

Tu alegi ceea ce ești!

Fiecare dintre noi întîlnește de-a lungul propriului drum prin viață diverse situații, întîmplări, evenimente mai mult sau mai puțin plăcute, mai mult sau mai puțin benefice propriei persoane. Tot ceea ce ni se intîmplă s-ar putea să aibă un impact impresionant asupra noastră. Important este să putem să amplificăm bucuriile și lucrurile pozitive, precum și să ”ignorăm” pe cît putem lucrurile încărcate de negativism.


Ei bine, una e să zici și alta e să aplici, am zice mulți dintre noi. E ușor să vorbești, să dai sfaturi....

Totuși, dacă am conștientiza influența lucrurilor care ni se intîmplă asupra noastră, (ceea ce de cele mai multe ori, chiar conștientizăm), atunci poate că cu adevărat am fi mai atenți cu noi înșine și am incerca să ”filtrăm” tot ce trece pe lîngă noi. Astfel, am alege cu cine să comunicăm și cu cine doar să ne salutăm, am alege ce să mîncăm și ce să evităm, să facem ceea ce ne place, nu ceea ce trebuie și șirul ar putea continua.

Suntem ceea ce alegem să fim. Cu cît mai mult ne vom concentra pe problemele noastre, cu atît mai mult ele vor fi prezente în viața noastră.

Zi de zi putem observa o multitudine de lucruri mărunte care pot contribui la starea noastră de bine, contează doar dorința noastră de a fi dispuși să le observăm. Să alungăm frustrările pentru a lăsa loc împlinirilor. Să nu permitem nimănui să ne indispună, să ne taie din dorința de a ne bucura de ceea ce avem și din dorința de a excela!

Alegeți în fiecare zi motive care să vă facă fericiți - fie că e vorba despre un sfert de oră de lectură, fie că e vorba de o plimbare matinală, sau de orice vă face plăcere! Încercați să vedeți și partea bună a lucrurilor, nu doar neajunsurile și defectele. Nu vă plafonați la nivelul zilei de azi. Doriți-vă mai mult să studiați, să cunoașteți persoane noi, interesante, să evoluați!


Sursa foto: vezi aici

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu